Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Ο Σάντα Κλάους, το Ελφ και τα Λαμόγια

Ο Σάντα Κλάους, το Ελφ και τα Λαμόγια!

Ο Σάντα Κλάους, το Ελφ και τα λαμόγια!

Που είναι τα λαμόγια; Μα, ... τα λαμόγια είναι αόρατα, ... δεν φαίνονται!

Ξεκινάει ο Σάντα Κλάους (όχι ο Άγιος Βασίλης να μην τα μπερδεύουμε ...) με το έλκηθρο και το Ελφ, για να μοιράσει εκτάκτως, λόγω της κρίσης, λαμόγια σε όλη την Ευρώπη.

Τραβάει  ο Σάντα τα γκέμια των ταράνδων αριστερά, φτάνει πάνω απ' την Γερμανία, τον ρωτάει το Ελφ:

- Πόσους να ρίξω;
- Ρίξε 500 λαμόγια αγαπητό μου Ελφ, ... λέει ο Σάντα.

Ρίχνει το Ελφ τα λαμόγια, τραβάει ο Κλάους τα γκέμια των ταράνδων αριστερά, φτάνουν πάνω από την Γαλλία.

- Πόσους να ρίξω εδώ; ... ρωτάει το Ελφ.
- Ρίξε 1000 λαμόγια αγαπητό μου Ελφ, ... λέει ο Σάντα.

Ρίχνει το Ελφ τα λαμόγια, τραβάει ο Κλάους τα γκέμια των ταράνδων πάλι αριστερά, φτάνουν πάνω από την Ιταλία.

- Εδώ πόσους να ρίξω; ... ρωτάει το Ελφ.
- Ρίξε 2000 λαμόγια αγαπητό μου Ελφ, ... λέει ο Σάντα.

Ρίχνει το Ελφ τα 2000 λαμόγια, τραβάει ο Κλάους τα γκέμια των ταράνδων ξανά - πάλι αριστερά, φτάνουν πάνω από την Ελλάδα.

Κοιτάει το Ελφ προς το απόθεμα από τα λαμόγια, ... τι να δει! Τελειώσανε!

- Σάντα Κλάους, τα λαμόγια τελειώσανε, ... τι θα ρίξουμε στην Ελλάδα; ... ρωτάει εύλογα το Ελφ.

- Αγαπητό μου Ελφ, ... απαντάει ο Σάντα, ...
- Μου φαίνεται ότι είσαι αφηρημένος, ... μάλλον ξέχασες ότι από την Ελλάδα φορτώνουμε!


Άδεια Creative Commons

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου